«وقتی كه زنگ می‌زنید هر احتمالی وجود دارد، برای همین دستتان روی علامت قرمز تلفن باشد كه اگر ناسزایی دادند، سریع تلفن را قطع كنید.»
 شرق: «مهران مدیری» این جملات را در كمال جدیت و البته به طنز هنگام تماس با برندگان مراسم قرعه‌كشی خریداران مجموعه «ویلای من» بر زبان راند.

غروب روز گذشته، او و امیرمهدی ژوله، سیامك انصاری، داریوش باباییان، بهرام عظیمی، غلامرضا نیكخواه و خیلی‌های دیگر به هتل بزرگ تهران آمدند تا به وعده خود عمل كنند. مدیری، كارگردان نمایش خانگی «ویلای من» هنگامی كه برای صحبت كردن روی سن دعوت شد، با ذكر این جمله كه «این صحنه را یك‌بار در خواب دیده‌ام» فضایی طنز را بر مراسم حاكم كرد. با این همه حرف‌های بعدی او نه تنها طنز نبود بلكه گله‌ای غیرمستقیم از شرایط تولید نمایش خانگی را روایت می‌كرد: «این حرفی كه زدم طنز بود اما تلخی هم وجود دارد كه اصلا نمی‌خواهم به آن بپردازم و بگویم چه اتفاقی افتاده است.

فقط می‌گویم موقعیت شبكه نمایش خانگی سخت بود و سخت‌تر هم شد. ما در این 3-2 سال با خاطرات تلخ و شیرینی مواجه بودیم.»مدیری همچنین به از بین رفتن اعتمادی كه پس از ساخته نشدن قسمت پایانی «قهوه تلخ» از سوی مخاطبان صورت گرفت، اشاره كرد: «حق دهید در این موقعیت بودن سخت است چون باید اعتمادها را دوباره به دست بیاورید و ذهنیت‌های مخدوش را پاك كنید.»در ادامه مراسم قرعه‌كشی آغاز شد.

هرچند اولین كسی كه به عنوان برنده مشخص شد، در دسترس تماس تلفنی نبود اما تماس با دومین نفر حكایت دیگری داشت. مدیری پس از تماس با برنده بخش 10 میلیون‌تومانی گفت: «سلام. من مهران مدیری هستم. شما برنده جایزه مجموعه ویلای من هستید.»زنی كه در آن سوی خط قرار داشت، پرسید: «چه جایزه‌ای؟» مدیری پاسخ داد: «جایزه 10 میلیون‌تومانی.» اما آنچه باعث خنده حضار شد، زمانی بود كه این برنده 21 ساله اصفهانی در پی شنیدن این خبر هیجانی از خود نشان نداد و به همین دلیل مدیری در بخش پایانی مكالمه با تعجب گفت: «انگار شما احساس خاصی ندارید. نه؟» همچنین در این مراسم یك ویلا، جایزه 10 میلیون‌تومانی، چهار جایزه 500 هزارتومانی و 14 جایزه 200 هزارتومانی به برندگان اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا